AVIOPĀRVADĀJUMI

Mūsu kompānija veic kravu aviopārvadājumus gan ar regulāriem, gan ar čarterreisiem, kompānijām un privātpersonām. Mēs garantējam pakalpojumu kvalitāti augstā līmenī, kā arī nepieciešamības gadījumā nodrošinām tranzīta izsekošanu.

Mēs sniedzam kravu apstrādes un transportēšanas pakalpojumus aviopārvadājumiem:

Kravu piegāde ar autotransportu uz/ no lidostas, tai skaitā ar muitas kontroli.

Kravas noformēšana (svēršana, mērīšana, marķējums, kravas pavadzīmes noformēšana).

Tranzīta muitas procedūru noformēšana.

Kravu apdrošināšana.

Smagu kravu (virs 80 kg) pārvadājumiem ir nepieciešama iepriekšēja saskaņošana.

Kravu aviopārvadājuma un muitas formalitāšu noformēšanas cena tiek aprēķināta individuāli katrai kravai.

JŪRAS PĀRVADĀJUMI

Kompānija “EUROIMPEХ” veic gan importa, gan eksporta jūras kravu pārvadājumus no Eiropas un Āzijas ostām, kā arī no Krievijas ostām (Sanktpēterburga, Novorosijska, Vladivostoka) ar iespēju tālāk pārvadāt kravu no ostas līdz galamērķim ar dzelzceļa transportu vai autotransportu uz Centrālās Āzijas, Eiropas un NVS valstīm.

AUTOMOBIĻU PĀRVADĀJUMI

Autopārvadājumi ļauj operatīvi un ekonomiski piegādāt kravu pēc sistēmas “no durvīm līdz durvīm”.
Mūsu kompānijas speciālisti piedāvās maršruta optimālu shēmu neatkarīgi no Jūsu kravas atrašanās vietas. Veicot autopārvadājumus, kompānija «EUROIMPEX» sniedz šādus papildu pakalpojumus:

Kravas automašīnas nodrošināšana preču iekraušanas vietā noteiktajā laikā.

Visu importa – eksporta dokumentu un pavaddokumentu (EX 1, TIR, CMR) noformēšana.

Kravas piegāde līdz muitas terminālim vai tieši līdz saņēmēja noliktavai.

Kravas apdrošināšana pret visiem riskiem.

Kravas konteineru piegāde no dzelzceļa stacijas līdz saņēmēja noliktavai.

Kravas pārvietošanas izsekošana visa maršruta laikā.

DZELZCEĻA PĀRVADĀJUMI

Dzelzceļa pārvadājumi ir lielgabarītu kravu partiju piegādes optimālākais variants ar virszemes transportu. Dzelzceļa pārvadājumi palīdz minimizēt izdevumus.
Dzelzceļa pārvadājumu priekšrocības ir šādas:

Augstas kvalitātes kravu pārvadājumi (kravas tiek pārvadātas plombētos konteineros, vagonos – ar regulāru kontroli).

Nav svara ierobežojumu (iespējams pārvadāt gan nelielas kravu partijas, gan lielgabarīta kravas).

Dažādi ritošie sastāvi ļauj pārvadāt jebkāda veida kravas.

Kompānija “EUROIMPEХ” piedāvā saviem klientiem dzelzceļa pārvadājumu organizēšanu NVS, Baltijas un Eiropas valstu teritorijā.
“EUROIMPEХ” pilnībā organizē dzelzceļa pārvadājumu, piedāvājot saviem klientiem šādus pakalpojumus:

Kravas transportēšanas ar dzelzceļa transportu optimālas shēmas izstrāde.

Izdevīgāko tarifu atlase no nosūtīšanas vietas līdz kravas saņemšanas vietai.

Nepieciešamā ritošā sastāva atlase un nodrošināšana iekraušanas vietā.

Transporta dokumentācijas noformēšana.

Kravas pārvietošanās kontrole (arī šķērsojot robežu) ar iespēju informēt klientu par vagonu atrašanās vietu.

Kravas apdrošināšana; ir iespējams organizēt kravas apsardzi atsevišķos posmos vai visa maršrutā.

Negabarīta kravu pārvadājuma organizēšana.

MULTIMODĀLIE PĀRVADĀJUMI

Multimodālie pārvadājumi ir kravu pārvadājumi, kas tiek veikti ar dažādiem transportlīdzekļu veidiem: autotransports, dzelzceļa transports, jūras transports, aviotransports. Kompānijas “EUROIMPEХ” speciālisti izstrādā individuālas loģistikas shēmas katram pārvadājumam, izdevīgāk apvienojot dažādus transporta veidus, ņemot vērā ne tikai piegādes ātrumu, bet arī kravas drošību gan pārvadājuma procesā, gan kravu pārkraušanas vietās, mainot transporta veidu.
Multimodālo pakalpojumu ietvaros mūsu kompānija veic šādus pasākumus:

Katras kravas vienības nepārtraukta uzraudzība visa maršruta laikā.

Kravu pārvadājumu koordinēšana no iekraušanas brīža nosūtītāja noliktavā līdz piegādes brīdim.

Kombinēto transporta shēmu izstrāde saskaņā ar klienta individuāliem pieprasījumiem, kravas raksturojumiem, piegādes vietu.

KONTEINERU PĀRVADĀJUMI

Konteineru pārvadājumi ir kravu transportēšanas ērtākais un drošākais veids uz tāliem attālumiem, kad ir nepieciešams izmantot vairākus transportlīdzekļu veidus. Konteineru pārvadājumus var veikt ar dzelzceļa transportu, jūras transportu un autotransportu. Lai veiktu konteineru pārvadājumus, visbiežāk izmanto jūras transportu, kuru apvieno ar autotransportu un dzelzceļa transportu.
Kompānija “EUROIMPEХ” veic konteineru pārvadājumus no Centrālās Āzijas, NVS un Eiropas valstīm.
Veicot konteineru pārvadājumus, kompānija “EUROIMPEХ” pilnībā organizē pārvadājumu un veic transporta procesa dalībnieku koordinēšanu katrā posmā:

Kravas pārvadājuma loģistikas shēmas izstrāde, pārvadājuma vērtības aprēķins, kravas apdrošināšana.

Tukša konteinera piegāde kravas nosūtītājam.

Nepieciešamības gadījumā iekraušanas – izkraušanas organizēšana un konteinera plombēšana iekraušanas vietā.

Kravas uzglabāšanas kontrole iekraušanas – izkraušanas laikā terminālos un pārvadājuma laikā.

Visas nepieciešamās dokumentācijas noformēšana, muitas formalitāšu nokārtošana un saskaņošana ar uzraudzības organizācijām.

Konteinera izkraušana un preces piegāde līdz saņēmēja noliktavai.

SALIKTĀS KRAVAS

Kompānija “EUROIMPEX” piedāvā saviem klientiem salikto kravu pārvadājumu pilnu pakalpojumu klāstu jebkādos virzienos. Saliktās kravas glabājas mūsu pagaidu glabāšanas noliktavā Rīgā un mūsu partneru noliktavās Lietuvā. Salikto kravu noliktavas tiek aprīkotas ar modernu iekraušanas – izkraušanas tehniku.
Piegādes termiņus un cenu saskaņo individuāli ar katru klientu atkarībā no piegādes steidzamības, nosūtītās kravas daudzuma.

NOLIKTAVU PAKALPOJUMI

Kompānija “EUROIMPEX” piedāvā sausu kravu glabāšanu mūsu noliktavā Rīgā (apjoms līdz 72 000 kub. m).
Dzelzceļa atzarojums noliktavas telpā, kas ļauj vienlaicīgi veikt iekraušanu 10 vagonos.
Atvērta tipa noliktavas teritorija, kravu rampa, kas ļauj vienlaicīgi veikt iekraušanu 16 automobiļos.

Kravu nosūtīšanas organizēšana vagonos.

Tarifu un pakalpojumu apmaksa pārvadātājam.

Kravu un konteineru piegāde NVS, Eiropas un Centrālās Āzijas teritorijā.

Atkārtota svēršana un datu salīdzinājums ar “ienākošajiem” dokumentiem.

Nostiprināšanas, iekraušanas, izkraušanas procesu fotografēšana visiem pārvadājumiem.

Kravas pavadzīmju optimizācija.

Kravu šķirošana noliktavā.

Mūsu kompānija veiks visas stacijas operācijas kravu pārvadājumu laikā (kravu pārvadāšana vagonos, konteineros, autopārvadājumi).

Ērta atrašanās vieta (attālums no noliktavas līdz Rīgas starptautiskajai ostai – 3 km).

Attālums līdz Rīgas starptautiskajai lidostai – 9 km.


Muitas brokeru pakalpojumi

Cienījamie partneri!

Mūsu kompānija patstāvīgi paplašina savu darbību.
Mēs skaidri zinām, kas ir nepieciešams mūsu klientiem un mēs cenšamies, lai pilnībā apmierinātu viņu vajadzības.
Un šī iemesla dēļ mēs esam priecīgi Jūs informēt, ka no 2017. gada 20. februāra, mūsu uzņēmumā ir jauns pakalpojums:
Muitas brokeru pakalpojumi.

Kas ietilpst brokera darbā?
1. Konsultācijas par ārvalstu saimnieciskās darbības vadību.
2. Nodrošināt muitas pārvadātāja pakalpojumus.
3. Produkta klasifikācija saskaņā ar muitas kodiem.
4. Provizoriska muitas maksājumu aprēķināšana.
5. Elektroniskā preču deklarācija (EPI).
6. Preču sertificēšana un citas atļaujas, nepieciešamas priekš muitošanas.
7. Loģistikas procesa organizēšana.
8. Kravu apdrošināšana pārvadāšanas īstenošanai.
9. Dokumentu sagatavošana priekš provizorisku klasifikācijas lēmumu iegūšanas par preču kvalifikāciju.
10. Visaptveroša konsultācija par visiem muitas maksājumu, optimizācijas un noformēšanas jautājumiem.

Mēs vienmēr sekojam tirgum un analizējam savu klientu vajadzības, lai apmierinātu viņu vēlmes. Tāpēc ikviens vienmēr var sazināties ar mums un saņemt detalizētu informāciju par visiem uzņēmuma pakalpojumiem.

Survejs, konsultēšana

Survejs, konsultēšana

Survejs – veic pārbaudi par kaut ko. Agrāk šī procedūra attiecās tikai uz kuģiem, bet šodien tā ir izplatījusies uz visiem transporta veidiem. Pārbaudes veic survejs – neatkarīgs tehniskais eksperts. Jo īpaši, kuģiem pārbauda atbilstību starptautiskajiem standartiem un drošai kravas transportēšanas gatavībai.
Kā likums, ka surveja pakalpojumi ir pieejami ostās vai tuvumā tām. Šodien kravas apskate – nepieciešams pasākums, kas apdrošina kravas nosūtītāju kravas nozaudēšanas vai bojāšanas gadījumā. Surveji veic visus nepieciešamos mērījumus un aprēķinus, veic foto un video novērošanu, veic dokumentālu procesu izsekošanu.
Gadījumos, kad rodas konfliktu situācijas, surveji no dažādām kompānijām un apdrošinātāji, tiekas visi kopā un meklē risinājuma variantus radušajai problēmai.
Šodien katrs survejs darbojas netkarīgi. Viņš gatavo ziņojumu priekš sava klienta, kurā ir aprakstīta notikumu secība, kurā viņš kļuvis par liecinieku, un tiek veikta situācijas analīze. Ziņojumam pievieno visus nepieciešamos dokumentus. Tādējādi survejs kļūst par neatkarīgu liecinieku, kas fiksē situāciju un sniedz visu svarīgo informāciju konflikta gadījumā.
Ar uzņēmuma neatkarību, kas saistīts ar to, ka pēc apskates papildus muitas plombai un kravas nosūtītāja vai piegādātāja plombas, papildus vēl klāt ir pielikta sutveja plomba. Papildus plombai, kā kontroles līdzeklis surveju kompānijas visbiežāk izmanto automātiskās ierīces, kuras var ievietot transporta līdzeklim kuras fiksē parametru izmaiņas kravas pārvadāšanas laikā. Vēlāk, “pārsteiguma” gadījumā pie kravas izmainīšanas vai atkārtotas inspekcijas pārbaudes laikā, dekodēšanas dati šīm ierīcēm ļauj noskaidrot laiku un iemeslu, pēc kuriem var konkrēti noteikt, kad ar kravu notikušas tādas vai citādas izmaiņas.
Arvien vairāk dotās ierīces tiek papildinātas ar izsekošanas funkciju, kas ļauj noteikt konteinera atrašanās vietu. Transporta nozarē neatkarīgie surveji ļoti bieži novērtē zaudējumus, kravas slodzi vai iekārtas, transportēšanas laikā.
Surveja kompānijas pārbauda lielu daļu kravu apjoma pasaules tirdzniecībā. Atsaucoties uz mūsu darbības sfēru, neatkarīgas surveju kompānijas veic dažādas pārbaudes pēc kurām nosaka preču daudzumu un kvalitāti, kā arī transporta līdzekļa atbilstību konkrētajam pārvadājumam. Šādas pārbaudes nepieciešamas pie kravas īpašumtiesību pārejas uz citu personu, un palīdz noteikt kurā stadijā varētu būt kravas iztrūkums vai bojājums. Gribam vēlreiz atzīmēt, ka survejs ir neatkarīgs inspektors, un pēc būtības viņa slēdziens ir galējais pie kravas daudzuma un kvalitātes novērtējuma.